31 Ocak 2013 Perşembe

Demir bebiş hasta :(

Bu aralar hiç tadım yok. Benim zavallı yavrum kaç gündür hasta. Dün gece ateşi 38,7 oldu. Sabahı zor ettik. Hemen doktora gittik. Boğazları enfeksiyon olmuş, hiç istemediğim halde mecburen antibiyotike başladık. Sesi kısılmış, ağlayamıyor bile. O kadar kötü bir haldeydi ki anlatamam. Bugün biraz da olsa iyi. Ateşi normale döndü. Sesi çıkmaya başladı. Umarım kısa sürede atlatırız. Allah bütün hasta bebişlere sağlık , anne babalarına da sabır versin...





4 yorum:

  1. Canım çok geçmiş olsun:) en kısa zamanda atlatır inşallah, antibiyotiği de kafana takma. Saglığına kavuşması daha önemli. Haberlerıni bekliyorum. Öptüm ikinizide

    YanıtlaSil
  2. Saol canım. Umarım iyileşir çok üzüldüm halimi görsen. Sizde durumlar nasıl alıştın mı oralara. Çok öpüyorum kib.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun. bu ara salgın var. bütün bebekler , çocuklar hasta. acil şifalar dilerim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet salgın varmış. İlk kez böylesine hasta olduğu için perişan durumdayız. Umarım kısa sürede geçer. İyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Sevgiler

      Sil