3 Kasım 2012 Cumartesi

Ek gıdaya geçişimiz

       Bugün bebişimin doktor kontrolü vardı. Kilo alımımız diğer aylara nazaran azalmış. Doktor tam zamanında ek gıdaya geçeceğimizi söyledi. Aslında yaklaşık 20 gündür elma püresi yapıp 1-2 çay kaşığı yediriyordum. Bugünden itibaren tam anlamıyla ek gıdaya başlayacağız. Elimde bir liste var. Elma püresini denedik ve beğendik. Bugün armut püresi yaptım yedi ama pek beğendiğini sanmıyorum. 2 gün sonra tekrar deneyeceğim. Bu arada artık oturabiliyoruz ve bu da çok hoşumuza gidiyor. Mama sandalyesinde oturdu ve sandalyenin kemerlerini ısırdı :) Hele kaşığı gördüğünde bir heyecanlanıyor ki anlatamam. Benim bebişim meğerse çoktan diğer gıdalara geçmeye hazırmış. Bu haline kızmıyorum desem yalan olur. Anne sütünden bıkmış gibi bir hali var. İşin en güzel yanı da sevgili babamızın her sofraya oturduğumuzda bu çocuk ne zaman ek gıdaya geçecek soruları da böylelikle bitmiş oldu. Ben ne zaman arkamı dönsem elinde ne varsa çocuğa vermeye uğraşıyor. Bu sabah doktora gittiğimde pusetinde ekmek kırıntıları gördüm. Sanırsam ekmek vermeye çalışmış. Umarım sebze çorbası verirken de babamız bize yardımcı olur :)
          Arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla yeni tatlara alışılması çok zorlu bir süreçmiş. Ama her bebek kendine özgü olduğu için kimi çok kolay bir şekilde atlatıyor kimi de çok zorlanıyormuş. of of asıl bebek bakımı şimdi başlıyor.Umarım bebişim çok rahat bir şekilde alışır...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder