15 Aralık 2012 Cumartesi

        Uzun süredir yazamadım. Zavallı Demir'im hayatının ilk hastalığı ile karşılaştı. Bir haftadır burnu akıyor, öksürüyor. Bir de dişler zorluyor. Hepsi üst üste geldi. Geceleri uyku düzenimiz bozuldu. Sabaha karşı 4 lerde 5 lerde uyanıp yatağımızda bir o yana bir bu yana dönüp duruyoruz. Bu arada yeni şeyler de öğrendi. Gel gel yaptığımda ellerini öne atıp gelmeye çalışıyor. Oyuncaklarını uzattığımda havada kapıyor. 

     Ek gıdalarda yeni şeylere başladık. Kemik çorbası, Etli sebze çorbası, kahvaltı... Ama malesef yoğurt yiyemiyor. Doktor inek sütünü hazmedemediğini söyledi. Bir süre yoğurt yiyemeyecekmiş. Anne sütü aldığı için sorun olmaz dedi. Bakalım kilomuz, boyumuz yerinde.. Bir de şu hastalıktan kurtulsak herşey daha güzel olacak.....






      

2 yorum:

  1. Gecmis olsun canim:) insallah cabuk atlatirsiniz. Hastalik cok zor. Bizde yasadik cok zorlandik. Hem Emir hem ben ayni anda hastalanmistik. Sonrasinda Emirin butun huyu suyu degisti. Yiyen cocuk yemez oldu. Cok zorlaniyorum cok. Insallah Demir de de oyle olmaz. Bir ara skype ac da goruselim:) opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım. Gercekten bir anne icin bebisinin hasta olmasi cok kotü bir durummuş. Cok şükür atlatık ama bu seferde diş sıkıntımız başladı. Yemek konusunda sıkıntımız yok, kahvaltıya bile başladık. Ama yoğurt yiyemiyoruz. İnek sütünü sindiremiiyormuş. Sen alısabildin mi umarim keyfin yerindedir. Seni ve emiri cok öpüyorum. Sevgiler...

      Sil